Tasapainoinen urheilullinen suorituskyky, erinomainen jarrutusteho ja pito talven joka säässä.
Patentoitu I.B.S. teknologia leikkauksissa: parempi pito ja jarrutusteho. Epäsymmetrinen kuvio ulkosyrjällä: turvaa märällä pinnalla ja parempaa käsiteltävyyttä kuivalla. Epäsymmetrinen kuvio sisäsyrjällä: pitoa lumella ja ajomukavuutta. Uusi lämpödynaaminen seos (TDC): turvaa ja nautinnollista ajoa syksyllä ja talvisäässä.
Winter SOTTOZERO™ Serie II tarjoaa vaativille kuljettajille erinomaisen suorituskyvyn kuivilla, märillä ja lumisilla teillä. Alle 7 °C:n lämpötiloissa se vastustaa vesiliirtoa tehokkaammin kuin kesärengas.
Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio on jaettu kahteen erilliseen osioon. Sisäosio syrjäyttää tehokkaasti veden, kun taas ulko-osion jäykät ja tasaväliset lohkot varmistavat erinomaisen pidon lumella. W270-version ominaisuuksia on parannettu patentoidulla kaksoisseosratkaisulla.
Winter SOTTOZERO™ Serie II:n vierintävastus on alhainen, joten myös melutaso on alhainen ja ajomukavuus matkustamossa parempi.
TOIMINNOT:
Sisäosio: vinot urat parantavat sivuttaispitoa ja vähentävät melua.
Ulko-osio: pitkittäiset urat vähentävät vesiliirron vaaraa, kaksi ripaa lisää renkaan jäykkyyttä.
Enemmän kosketuspintaa epätasaisilla teillä.
OMINAISUUDET:
Epäsymmetrisen kulutuspintakuvion sisä- ja ulko-osiot parantavat kokonaissuorituskykyä.
Patentoitu I.B.S.-tekniikka saippausrakenteessa.
EU:n rengasmerkinnät / tehokkuusluokat
Euroopan unioni on ottanut käyttöön EU:n rengasmerkinnät asetuksella nro 1222/2009, joka sitoo kaikkia EU:n jäsenvaltioita samalla tavalla. Asetus koskee henkilöautojen renkaiden, kevyiden kuljetusautojen renkaita sekä raskaiden kuljetusautojen renkaita, jotka on valmistettu 1.7.2012 jälkeen.
Testauksen kohteena on kolme eri osa-aluetta: vierintävastus, märkäpito sekä vierintämelu, jota rengas päästää liikenteessä.
EU:n rengasmerkinnät eivät koske seuraavia renkaita: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäytössä olevat off-road-renkaat, kisarenkaat, pitoa parantavia lisävarusteita sisältävät renkaat, kuten piikkirenkaat, T-luokan hätätilanteissa käytettävät renkaat, erityisrenkaat jotka on tarkoitettu asennettavaksi ennen 1. lokakuuta 1990 rekisteröityihin autoihin, renkaat joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat joiden vanteiden nimellinen halkaisija on korkeintaan 254 m tai vähintään 635 mm.
Tämän asetuksen myötä Euroopan unionin tavoitteena on edistää tieliikenteen taloudellista ja ekologista tehokkuutta sekä lisätä tieturvallisuutta samalla, kun tuotteista tulee kuluttajille läpinäkyvämpiä merkintöjen toimiessa päätöksen teon aktiivisena apuvälineenä.
Jo käyttöönoton aikana asiantuntijat ovat kritisoineet sitä, että EU:n rengasmerkinnät ikävä kyllä antavat tietoa vain muutamista tuotteen ominaisuuksia. Vierintävastuksen, märkäpidon ja vierintämelun lisäksi, jotka ovat EU:n rengasmerkintöjen keskipisteessä, renkailla on paljon enemmän tärkeitä ja turvallisuuden kannalta olennaisia ominaisuuksia, kuten vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, kestävyys, jarrutusominaisuudet kuivilla ja märillä teillä, toiminta talviolosuhteissa, jne.
Rengasvalmistajat ovat huomauttaneet, että erilaisten instituutioiden ja lehtien suorittamat testit ovat edelleen tärkeä tietolähde loppukäyttäjälle. Näissä testeissä testataan yleensä turvallisuuden kannalta tärkeämpiä tuotteiden ominaisuuksia EU:n rengasmerkintöihin lukeutuvien standardivaatimusten lisäksi, mitkä ovat aina tärkeitä loppuasiakkaalle.
Merkki
Pirelli
Malli
Winter 210 SottoZero Serie II
Dimension
225/60 R17 99H *
Leveys
225
Renkaan profiilia
60
Construction type
R
Renkaan koko
17
Kantavuusluku
99
Nopeusluokka
(H)
With/Without Valve (TT/TL)
Rengas vaatii sisärenkaan
Moottoripyörä
Ei
*Hinnat sisältävät ALV:n sekä postitus- ja pakkauskulut. Suomi.
Kuule ensimmäisten joukossa uusista tuotteista, erikoistarjouksista ja kampanjoista. Tilaa heti Tirendo.fi-uutiskirje ja saat 5 € alennuksen seuraavasta ostoksestasi. Minimitilauksen arvo 150 €, voidaan käyttää vain kerran.