Paras mahdollinen pito ja käsiteltävyys sekä ihanteellinen ajomukavuus. Suuritehoisiin urheiluautoihin.
Loistava käsiteltävyys kuivilla ja märillä tienpinnoilla
Erinomaiset jarrutus- ja kiihdytysominaisuudet
Tehokas vesiliirtojen ehkäisy
Vakaa ja mukava
Loistava käsiteltävyys kuivilla ja märillä tienpinnoilla Dunlopin Touch-tekniikka on SP Sport Maxx -renkaiden poikkeuksellisen suorituskyvyn taustalla.
Paine jakautuu tasaisesti renkaaseen, jolla saavutetaan laajempi kosketusalue. Suoralta kaarteeseen siirtyminen sujuu pehmeästi, jolloin ajotuntuma säilyy ja ehdit reagoida tarvittaessa.
Erinomaiset jarrutus- ja kiihdytysominaisuudet Todettu hyväksi kilparadoilla. Kumiseos antaa lisäpitoa sekä kuivilla että märillä tienpinnoilla. Kiihdytys tehostuu ja jarrutusmatkat lyhenevät. Kestävä seos antaa lisää ajokilometrejä.Tehokas vesiliirron torjunta SP Sports Maxx toimii hyvin sadesäällä. Tietyt kulutuspinnan elementit poistavat vettä nopeasti renkaan kosketusalueelta ja ehkäisevät vesiliirtoa sateisilla teillä.Vakautta ja mukavuutta Nopea ajo on miellyttävää ja tarkkaa keskialueen jämäkän rakenteen ansiosta. Pintakuviointi minimoi melun ja parantaa ajomukavuutta.
Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.
Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen.
Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.
Multi Radius Tread (MRT) (monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.
Kaksoissilikaseos. Seos parantaa kiihtyvyyttä ja vähentää kulumista.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen käsiteltävyys kesäisillä ja syksyisillä teillä; hyvä pito; kulutuskestävyys.
EU:n rengasmerkinnät / tehokkuusluokat
Euroopan unioni on ottanut käyttöön EU:n rengasmerkinnät asetuksella nro 1222/2009, joka sitoo kaikkia EU:n jäsenvaltioita samalla tavalla. Asetus koskee henkilöautojen renkaiden, kevyiden kuljetusautojen renkaita sekä raskaiden kuljetusautojen renkaita, jotka on valmistettu 1.7.2012 jälkeen.
Testauksen kohteena on kolme eri osa-aluetta: vierintävastus, märkäpito sekä vierintämelu, jota rengas päästää liikenteessä.
EU:n rengasmerkinnät eivät koske seuraavia renkaita: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäytössä olevat off-road-renkaat, kisarenkaat, pitoa parantavia lisävarusteita sisältävät renkaat, kuten piikkirenkaat, T-luokan hätätilanteissa käytettävät renkaat, erityisrenkaat jotka on tarkoitettu asennettavaksi ennen 1. lokakuuta 1990 rekisteröityihin autoihin, renkaat joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat joiden vanteiden nimellinen halkaisija on korkeintaan 254 m tai vähintään 635 mm.
Tämän asetuksen myötä Euroopan unionin tavoitteena on edistää tieliikenteen taloudellista ja ekologista tehokkuutta sekä lisätä tieturvallisuutta samalla, kun tuotteista tulee kuluttajille läpinäkyvämpiä merkintöjen toimiessa päätöksen teon aktiivisena apuvälineenä.
Jo käyttöönoton aikana asiantuntijat ovat kritisoineet sitä, että EU:n rengasmerkinnät ikävä kyllä antavat tietoa vain muutamista tuotteen ominaisuuksia. Vierintävastuksen, märkäpidon ja vierintämelun lisäksi, jotka ovat EU:n rengasmerkintöjen keskipisteessä, renkailla on paljon enemmän tärkeitä ja turvallisuuden kannalta olennaisia ominaisuuksia, kuten vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, kestävyys, jarrutusominaisuudet kuivilla ja märillä teillä, toiminta talviolosuhteissa, jne.
Rengasvalmistajat ovat huomauttaneet, että erilaisten instituutioiden ja lehtien suorittamat testit ovat edelleen tärkeä tietolähde loppukäyttäjälle. Näissä testeissä testataan yleensä turvallisuuden kannalta tärkeämpiä tuotteiden ominaisuuksia EU:n rengasmerkintöihin lukeutuvien standardivaatimusten lisäksi, mitkä ovat aina tärkeitä loppuasiakkaalle.
Merkki
Dunlop
Malli
SP Sport Maxx
Dimension
275/40 ZR21 107Y XL
Leveys
275
Renkaan profiilia
40
Construction type
ZR
Renkaan koko
21
Kantavuusluku
107
Nopeusluokka
(Y)
With/Without Valve (TT/TL)
Rengas vaatii sisärenkaan
Moottoripyörä
Ei
*Hinnat sisältävät ALV:n sekä postitus- ja pakkauskulut. Suomi.
Kuule ensimmäisten joukossa uusista tuotteista, erikoistarjouksista ja kampanjoista. Tilaa heti Tirendo.fi-uutiskirje ja saat 5 € alennuksen seuraavasta ostoksestasi. Minimitilauksen arvo 150 €, voidaan käyttää vain kerran.