Urheilulliseen keskiluokkaan ja isoihin perheautoihin: ContiPremiumContact 2
ContiPremiumContact 2:n ainutlaatuinen turvallisuusominaisuus on sen 3D uritus, jossa poikittaisten kuviourien muoto on vaihtelevasti jyrkkä ja madaltuva. Jyrkät seinämät muodostavat terävää pitosärmää, joka lyhentää jarrutusmatkoja märällä asfaltilla. Madaltuvat seinämät kasvattavat renkaan kosketuspintaa tiehen ja jäykistävät kuviopaloja. Tuloksena lyhyemmät jarrutusmatkat ja entisestäänkin parantuneet käsitelyominaisuudet. Epäsymmetrinen kuviointi takaa täsmällisen ohjautuvuuden ja erinomaiset kaarreajo-ominaisuudet. Avoin sisäkuviointi poistaa veden renkaan alta tehokkaasti ja pienentää vesiliirron riskiä. Renkaan kulutuspinnassa käytetään kolmannen sukupolven silicaseosta, joka keventää vierintävastusta, parantaa märkäpitoa ja lisää kulumiskestävyyttä.
Ajatteleva rengas
Premium Contact 2:n suorituskyvyn kruunaa sen muuntuva profiili. Rengasta kuormitettaessa, siis jarrutuksissa, kiihdytyksissä ja nopeassa kaarreajossa, sen profiili muuntuu siten että renkaan kosketuspinta tiehen levenee. Vaikutuksen huomaa jarrutusmatkojen lyhentymisenä ja ohjautuvuuden tehostumisena.
Tuoteominaisuuksia:
Uusi innovatiivinen 3-D uritus
Lyhyet jarrutusmatkat sekä kuivalla että märällä asfaltilla
Torjuu tehokkaasti vesiliirron riskiä
Huippuluokan käsittelyominaisuudet
ContiPremiumContact2 tyre review
Keskiarvo 3 074 Testitulokset
Pito kuivalla tiellä
Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
Pito märällä tiellä
Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
Pito lumisella tiellä
Ajomukavuus
Sisäinen melu
Renkaan kuluminen
Polttoaineenkulutus
Ajetut kilometrit
14 063
06.11.2019kirjoittanutKobo Perinteinen taajama-ajo ja maantie yhdistelmä, ei mitään normaalista poikkeavaa ajokäytöstä, eli ei mitään ääritilanteiden hakua vaan normiliikenteen mukana cruisailua
05.02.2016kirjoittanutSazuli Heinonen Harkitsen
04.01.2016kirjoittanutJouko Peipinen Olen kyllä muutoin renkaisiini tyytyväinen mutta sepelipintaisella maantiellä sepeli puhkaisi renkaan niin pahoin että paikkausvaahtopullollakaan en saanut sitä pitämään. Joudun keväällä uusimaan ko. renkaan.
Eli pistokestävyys jäi arveluttamaan!!
08.11.2014kirjoittanutHannu Ruuska Parasta pito, suuntavakavuus ja äänettömyys Suomenb teillä