| 25.10.2015 kirjoittanut Jarppe | Note 3.8 |
| (20 000 km driven) | |
- Pito kuivalla tiellä
- Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
- Pito märällä tiellä
- Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
- Pito lumisella tiellä
- Ajomukavuus
- Sisäinen melu
- Renkaan kuluminen
- Polttoaineenkulutus
Rengaskoko ja ajoneuvon merkki
/ 0
Tulos: Ostaisitko uudelleen? Definitely
Kommentti:
Aivan uskomatonta, että nastaton rengas voi pitää tällä tavalla jopa paljaalla jäällä. Lumisella pinnalla pito vasta armoton onkin. Toimii loskalumessa myös erinomaisesti. Ainoa huono puoli on liukkaus märällä asfaltilla. ABSit nakuttaa kun hieman polkaisee jarrua. Varsin jämäkkä ajaa plusasteillakin, eikä velttoutta, josta kitkarenkaita usein haukutaan, ole havaittavissa. Ajo on ollut pitkää työmatkaa syrjäseutujen huonosti hoidetuilla teillä ja olen täysin tyytyväinen. Näin erinomaisesti toimivien ja hiljaisten ensikitjojen jälkeen ei tulisi mieleenkään palata enää takaisin nastoihin. Nyt alla saman renkaan päivitetty versio (ultragrip ice 2) ja odotukset ovat suuret.