CHAMPIROUHP1 rengasarvostelua


Olemme koonneet rengasarvosteluja vuodesta 1999 lähtien - meiltä löydät yli 400 000 testitulosta ja yli 5 miljardia ajokilometriä. Löydä sinulle paras rengas.


CHAMPIROUHP1 tyre review

Pito kuivalla tiellä

Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä

Pito märällä tiellä

Jarrutusominaisuudet märällä tiellä

Pito lumisella tiellä

Ajomukavuus

Sisäinen melu

Renkaan kuluminen

Polttoaineenkulutus

Keskiarvo 3 Testitulokset
Ø 454 773 km driven


03.12.2014 kirjoittanut  markku koski Note  3
(50 000 km driven)
  • Pito kuivalla tiellä
  • Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
  • Pito märällä tiellä  N/A
  • Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
  • Pito lumisella tiellä
  • Ajomukavuus
  • Sisäinen melu
  • Renkaan kuluminen
  • Polttoaineenkulutus
Rengaskoko ja ajoneuvon merkki
225 / 45 R17 ZR
SKODA octavia
Tulos: Ostaisitko uudelleen? Probably not

30.10.2013 kirjoittanut  Note  1.6
(11 000 km driven)
  • Pito kuivalla tiellä
  • Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
  • Pito märällä tiellä
  • Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
  • Pito lumisella tiellä
  • Ajomukavuus
  • Sisäinen melu
  • Renkaan kuluminen
  • Polttoaineenkulutus  N/A
Rengaskoko ja ajoneuvon merkki
225 / 45 R17
VOLVO s80
Tulos: Ostaisitko uudelleen? No way
Kommentti:
Kulutuskestävyys surkein mihin olen ikinä törmännyt. Reilu kymppitonni ajettu ja renkaat loppu,siis sakkorajassa. Muuten ominaisuuksiltaan tyydyttävä.

16.05.2013 kirjoittanut  Miksu Note  2.3
(3 000 km driven)
  • Pito kuivalla tiellä
  • Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
  • Pito märällä tiellä
  • Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
  • Pito lumisella tiellä
  • Ajomukavuus
  • Sisäinen melu
  • Renkaan kuluminen
  • Polttoaineenkulutus  N/A
Rengaskoko ja ajoneuvon merkki
205 / 50 R16 ZR
VOLVO
Tulos: Ostaisitko uudelleen? Probably not
Kommentti:
Champiro 328 oli loistava rengas mutta UHP1 ei yllä lähellekkään samoja ominaisuuksia - valitettavasti. Miksi tuoda uusi rengasmalli markkinoille, joka on edellistä mallia huomattavasti huonompi? -onko syynä tämä uusi CE-merkintä, jota ei Champiro 328 -mallille ole tehty? Jos näin on, niin tämän pakollisen merkinnän myötä on markkinoilla ainakin GT-radialin kohdalla menty ominaisuuksiltaan huonompaan suuntaan vain pelkän typerän merkintävaatimuksen vuoksi!