Parantaa tuntumaa rataan, jotta kuljettajat voivat tavoitella uusia kierrosennätyksiä laajalla käyttöalueella.
Hyvä tuntuma kaarteeseen ajaessa
Uusi Variable Mono Spiral -vyörakenne optimoi HTSPC-koordijärjestelmän välit ja siten koko järjestelmän jäykkyyden koko pintakuvion alueella.
Hyvä jarrutus- ja kiihdytyspito
Suurempi kosketusalueeseen kohdistuva paine parantaa kaarrepitoa pienemmillä kallistuskulmilla ja takaa parhaan mahdollisen tuntuman jarrutuksissa. Kitkaympyrän rajojen siirtäminen luo enemmän pitoa kiihdytettäessä.
Johdonmukaisuus
Yhdistämällä GP-vyörakenne ja VMSB-rakenne voitiin optimoida kosketusalueen johdonmukainen käyttäytyminen.
Laaja käyttöalue
Kaksi saatavilla olevaa kumiseosta kattavat laajan käyttöalueen radan vaativuuden ja olosuhteiden mukaan.
R11F tyre review
Keskiarvo 1 Testitulokset
Pito kuivalla tiellä
Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
Pito märällä tiellä
N/A
Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
Pito lumisella tiellä
Ajomukavuus
Sisäinen melu
Renkaan kuluminen
Polttoaineenkulutus
N/A
Ajetut kilometrit
4 000
11.05.2021
kirjoittanut
Kristian
Hyvä feedback, pidon rajan tuntee hyvin, päätin samantien kokeilla settiä soft eteen ja oisko ollu meedium vai kova taakse.
Kjokaisen vähänki agressiivisempää ajoa harrastavan motoristin tulis kokea ainaki yhdet "kisa" renkaat, kuluuhan ne nopeesti, mutta onha se vaan hauskaa kun rengas puhuu ja pitää. Eteen varmaan laitan seuraavaks saman tyyppisen pehmeen, sitä ei saa lukkoon edea hätäsemmässä kiskasussa, takarenkaaks mule varmaan tulee seuraavalle kierrokselle joku vähän kestävämpi
Katso lisää arvosteluja
Merkki |
Bridgestone |
Rengastyyppi |
Supersport katu |
Malli |
R 11 F |
Dimension |
120/70 R17 TL 58V M/C, kumiseos keski, etupyörä |
Leveys |
120 |
Renkaan profiilia |
70 |
Construction type |
R |
Renkaan koko |
17 |
Kantavuusluku |
58 |
Nopeusluokka |
(V) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Sisärenkaaton |
Moottoripyörä |
Kyllä |